آموزش

تعمیرات و نگهداری دستگاه CNC

امروزه کارخانه هایی که می خواهند برای تولید برنامه ریزی کنند باید دارای یک روش نگهداری و تعمیر دقیق و منظم باشند  زیرا در غیر این صورت به دلیل خرابی و از کار افتادگی ناگهانی ماشین آلات و دستگاه های مختلف ممکن جریان تولید هر لحظه متوقف شود.

نقص فنی و توقف کار ماشین علاوه بر هزینه های مستقیم تهیه قطعات یدکی و هزینه های دستمزد تعمیر کاران زیان های مالی فراوانی را بر اقتصاد کارخانه یا کارگاه تحمیل می کند در حالی که وجود یک سیستم نگهداری و تعمیرات سازماندهی شده و سازمان یافته ، نگرانی مدیران و سرپرستان را از توقف ناگهانی و بیکاری ماشین آلات و افراد کاهش می دهد و اطمینان خاطر بیشتری را برای بهره گیری از فعالیت ها را به وجود می آورد.

مهم ترین قسمت از اصول نت (نگهداری و تعمیرات) آموزش استفاده صحیح و نگهداری از مکانیزم مورد نظر به اپراتور می باشد که در اکثر مواقع به طور جزئی یا کلی فراموش می گردد.

 

مهم ترین تفاوت ما در آموزش کامل استفاده و نگهداری از محصولاتمان (ساخت گروه ایران اتوماسیون) به اپراتور معرفی شده از طرف خریدار می باشد . ضمن این که برای تمامی دستگاه های ساخته شده توسط این گروه دفترچه راهنمای برق و مکانیک ارائه میگردد.

همچنین ما با در اختیار داشتن گروهی متشکل از مهندسین مکانیک ، برق قدرت و الکترونیک آماده ارائه خدمات تعمیرات و نگهداری انواع دستگاه های CNC و برنامه نویسی دستگاه های CNC مخصوص هستیم.

خدمات تعمیرات ما به شرح زیر می باشد :

ارائه خدمات نرم افزاری شامل نصب و راه اندازی و آموزش  نرم افزار های آرتکم ، پاورمیل ، مچ تری ، رادونیکس و غیره …

ارائه خدمات سخت افزاری شامل اورهال دستگاه های CNC، نصب و راه اندازی دستگاه های وارداتی ، خدمات جابجایی دستگاه ها به صورت امن ، تامین قطعات دستگاه های CNC چوب و سنگ و تعمیرات اسپیندل دستگاه ها.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس :

0918-1613679
0912-9622715

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *