دستگاه CNC چوب

cnc چوب

دستگاه CNC چوب از جمله دستگاه های سی ان سی است که کاربردهای فراوانی از جمله تولید مبلمان ، سرویس خواب منزل، حکاکی روی کابینت کمد دیواری و درب ها ، تولید لوازم تزیینی چوبی و لوازم اشپزخانه دارد.

گروه صنعتی ایران اتوماسیون با بیش از یک دهه تجربه در زمینه تولید دستگاه های CNC چوب و در جهت کسب رضایت مشتری، دستگاه های CNC چوب با قیمت مناسب و کیفیت بالا را تولید و در اختیار مشتریان محترم قرار می دهد.

دستگاه های CNC چوب ساخته شده توسط گروه صنعتی ایران اتوماسیون :

دستگاه cnc چوب مدل M5 1325

480,000,000 تومان

دستگاه سی ان سی (CNC) مدل M5 1325 پرفروش ترین محصول شرکت ایران اتوماسیون می باشد. این ماشین دارای دقت حرکتی بسیار بالا می باشد که با طراحی سازه ای مستحکم و قطعات مرغوب توان اجرای طرح های پیچیده با سرعت های بالا را دارا می باشد. دستگاه فوق مناسب برای منبت چوب‌‌ و ام دی اف می باشد .

 

یک سال گارانتی طلایی

۱۰ سال خدمات پس از فروش

 

دستگاه CNC مدل ATC-430

(دیدگاه 1 کاربر)
960,000,000 تومان

دستگاه CNC چوب و MDF مدل ATC-430 محصول شرکت ایران اتوماسیون یک ماشین فرز CNC تمام اتوماتیک پیشرفته برای ساخت و تولید قطعات چوبی و MDF می باشد. ابعاد میز کار این دستگاه ۴۳۰۰*۲۱۰۰ و ارتفاع کار زن آن ۳۰۰ میلیمتر می باشد . سازه دستگاه فوق از فولاد یک پارچه سنگین ساخته و بعد از اتمام مراحل تنش زدایی ، توسط دستگاه های فوق دقیق ماشین کاری می شود. این فرایند دقت بالای دستگاه را به صورت مادام العمر تضمین میکند.

 

یک سال گارانتی طلایی

۱۰ سال خدمات پس از فروش

 

دستگاه CNC مدل D-6090

158,000,000 تومان

دستگاه CNC چوب مدل D-6090 مناسب برای کارگاه های کوچک می باشد که با برق تک فاز و قیمت مناسب توان اجرای طرح های سی ان سی را در ابعاد 90*60 سانتی متر با دقت بالا ارائه می دهد. سیستم حرکتی دستگاه از 3 عدد استپ موتور قوی سدخت شرکت لیدشاین چین با شفت و بلبرینگ های ژاپن بهره مند است و  عملیات براده برداری به وسیله یک عدد اسپیندل موتور 2.2 کیلو وات آب خنک بدون صدا انجام می پذیرد .

دستگاه فوق دارای سیستم تغذیه برق DC میباشد که به همراه درایو های مخصوص سرعتی نزدیک به دستگاه های سرو را به کاربر می دهد ، از مزایای دیگر این دستگاه میتوان به پمپ روغن کاری دستی برای ریل ها ، واگن ها و بال اسکرو اشاره کرد که عمر دستگاه را به مقدار قابل توجهی افزایش می دهد. همچنین اسپیندل دستگاه مارک HQD چین با قدرت 2.2 کیلو وات و حداکثر سرعت 24000 دور بر دقیقه می باشد، تمامی قطعات استفاده شده روی دستگاه اصلی و دارای یک سال گارانتی می باشند.

 

 

یک سال گارانتی طلایی

۵ سال خدمات پس از فروش

دستگاه CNC مدل IA180C

(دیدگاه 1 کاربر)
199,000,000 تومان

دستگاه CNC چوب مدل IA180C یک دستگاه کارگاهی با برق تک فاز و قیمت پایین می باشد. دستگاه فوق با استفاده از ریل های حرکتی لینیرگاید و سیستم حرکتی دنده شانه و چرخ دنده دقت مناسب صنایع چوب را با کمترین هزینه مهیا می کند.

دستگاه CNC مدل IA250C

(دیدگاه 4 کاربر)
290,000,000 تومان

دستگاه CNC چوب مدل IA250C  مناسب برای کارگاه های کوچک می باشد که با برق تک فاز و قیمت مناسب توان اجرای طرح های سی ان سی را در ابعاد ۱۳۰*۲۵۰ سانتی متر با دقت مناسب ارائه می دهد. سیستم حرکتی دستگاه از چهار عدد استپ موتور قوی سدخت شرکت لیدشاین چین با شفت و بلبرینگ های ژاپن بهره مند است و  عملیات براده برداری به وسیله یک عدد اسپیندل موتور ۴.۵ کیلو وات انجام می پذیرد .

دستگاه فوق دارای سیستم تغذیه برق AC میباشد که به همراه درایو های مخصوص سرعتی نزدیک به دستگاه های سرو را به کاربر می دهد ، از مزایای دیگر این دستگاه میتوان به سیستم روغن کاری اتوماتیک برای ریل ها ، واگن ها و بال اسکرو اشاره کرد که عمر دستگاه را به مقدار قابل توجهی افزایش می دهد. همچنین اسپیندل دستگاه مارک HQD چین با قدرت ۴.۵ تا ۵.۵ کیلو وات و حداکثر سرعت ۱۸۰۰۰ دور بر دقیقه می باشد، تمامی قطعات استفاده شده روی دستگاه اصلی و دارای یک سال گارانتی می باشند.

 

 

یک سال گارانتی طلایی

۵ سال خدمات پس از فروش

دستگاه CNC مدل IA250S

380,000,000 تومان

این مدل از دستگاه CNC چوب ساخت گروه صنعتی ایران اتوماسیون تلفیقی از دستگاه های گروه C و گروه W می باشد . در واقع دستگاه فوق از سرعت و دقتی مشابه دستگاه های سری W بهره میبرد ، با این تفاوت که قیمتی پایین تر از این سری دستگاه ها دارد .

دستگاه CNC مدل IA250W

(دیدگاه 1 کاربر)
420,000,000 تومان

دستگاه CNC چوب مدل IA250W با ابعاد حرکتی ۱۳۰ * ۲۵۰ دارای دقت حرکتی بسیار بالا می باشد که با طراحی سازه ای مستحکم توان اجرای طرح های پیچیده با سرعت های بالا را دارا می باشد.

سیستم حرکتی دستگاه از ۳۷۵۰ وات قدرت سروموتور های ۱۶۰.۰۰۰ پالس ۲۰۰۰ دور دلتا بهره مند است که هماهنگی بسیار عالی با الکترو اسپیندل HSD با قدرت ۶ تا ۷.۲ کیلو وات ایجاد کرده است . تمام محور های دستگاه فوق از ریل های HIWIN تایوان با سختی ۶۰ راکول به همراه سیستم روغن کاری مرکزی اتومات تایمر دار بهره مند بوده که باعث افزایش چند برابری طول عمر واگن های دستگاه می شود

دستگاه CNC مدل IA400W

(دیدگاه 4 کاربر)
590,000,000 تومان

دستگاه CNC چوب مدل IA400W پرفروش ترین محصول شرکت ایران اتوماسیون می باشد. این ماشین دارای دقت حرکتی بسیار بالا می باشد که با طراحی سازه ای مستحکم و قطعات مرغوب توان اجرای طرح های پیچیده با سرعت های بالا را دارا می باشد. دستگاه فوق مناسب برای منبت چوب‌‌ و ام دی اف و همچنین سنگ تراشی می باشد .

 

یک سال گارانتی طلایی

۱۰ سال خدمات پس از فروش

 

دستگاه CNC مدل IA800W

(دیدگاه 1 کاربر)
890,000,000 تومان

یکی از انواع دستگاه cnc چوب، دستگاه هایی اند که به طور اختصاصی برای منبت کاری روی چوب ساخته شده اند. دستگاه های سی ان سی چوب مخصوص منبت، معمولا بیش از یک اسپیندل دارند و برای تولید قطعات منبت کاری مورد استفاده در مبلمان استیل، بوفه های منبت کاری شده و غیره کاربرد دارند.دستگاه CNC مدل IA800D با داشتن ۸ یونیت فرز کاری در ۴ محور همزمان توان تولید پیچیده ترین طرح های مبلمان را دارد.

دستگاه CNC مدل M5-6090

228,000,000 تومان

دستگاه CNC چوب مدل M5-6090 مناسب برای کارگاه های کوچک می باشد که با برق تک فاز و قیمت مناسب توان اجرای طرح های سی ان سی را در ابعاد 90*60 سانتی متر با دقت بالا ارائه می دهد. سیستم حرکتی دستگاه از 3 عدد استپ موتور قوی ساخت شرکت لیدشاین چین با شفت و بلبرینگ های ژاپن بهره مند است و  عملیات براده برداری به وسیله یک عدد اسپیندل موتور 2.2 کیلو وات آب خنک بدون صدا انجام می پذیرد.

فیلم دستگاه :

دستگاه فوق دارای سیستم تغذیه برق DC میباشد که به همراه درایو های مخصوص سرعتی نزدیک به دستگاه های سرو را به کاربر می دهد ، از مزایای دیگر این دستگاه میتوان به پمپ روغن کاری دستی برای ریل ها ، واگن ها و بال اسکرو اشاره کرد که عمر دستگاه را به مقدار قابل توجهی افزایش می دهد. همچنین اسپیندل دستگاه مارک HQD چین با قدرت 2.2 کیلو وات و حداکثر سرعت 24000 دور بر دقیقه می باشد، تمامی قطعات استفاده شده روی دستگاه اصلی و دارای یک سال گارانتی می باشند.

 

 

یک سال گارانتی طلایی

۵ سال خدمات پس از فروش

 

🌟توجه : روش خرید به صورت پیش خرید و تحویل یک ماهه می باشد.

ایران اتوماسیون یکی از قدیمی ترین سازندگان دستگاه های CNC چوب بومی با 10 سال سابقه فعالیت محصولات مختلف با رنج های قیمتی متنوعی را برای دستگاه های سی ان سی چوب تخت ارائه کرده است .دقت یک حرکتی یک صدم میلیمتر این دستگاه ها نشان دهنده کیفیت بالای ساخت دستگاه های شرکت می باشد.

شرایط پرداخت دستگاه cnc چوب در گروه صنعتی ایران اتوماسیون چگونه است؟

ما شرایط پرداخت متفاوت و متنوعی را برای مشتریان عزیز در نظر گرفته ایم که گاها بر اساس شرایط اقتصادی تغییر می‌کند اما تمام تلاش خود را داریم تا با تسهیل شرایط پرداخت این امر را برای مشتری عزیزمان فراهم کنیم.

کدام دستگاه cnc چوب و با چه قیمتی برای کار ما مناسب است؟

در پاسخ به این سوال باید به فضای کارگاهی خودتان دقت کنید تا با خرید ماشین فضای پرت در کارگاه نداشته باشید و در مرحله بعدی باید به نوع کار و خدماتی که ارائه می‌دهید و همچنین محصولی که باید تولید شود دقت کنید.

آموزش دستگاه cnc چوب و گارانتی و خدمات پس از فروش چگونه است؟

با خرید هر دستگاه cnc چوب از گروه صنعتی ایران اتوماسیون می توانید از یک سال گارانتی طلایی و 10 سال خدمات پس از فروش و هم چنین از مشاوره و اموزش رایگان توسط کارشناسان ما بهرمند شوید.

جهت مشاوره خرید دستگاه cnc چوب به چه طریق می توان اقدام کرد؟

در تمام طول هفته بجز روزهای تعطیل می توانید با این شماره تماس حاصل فرمایید.  09123627884

شرکت ایران اتوماسیون یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان دستگاه های CNC چوب تخت (Flat) در ایران می باشد.

یکی از انواع دستگاه های CNC چوب در صنایع مختلف دستگاه cnc چوب روتر می باشد. این دستگاه دارای سه محور اصلی حرکتی X,Y,Z و محور روتاری به صورت سفارشی می باشد که در گستره وسیعی از کسب و کار های نوین از جمله تولید کابینت های ساده و ممبران ، تولید انواع لوازم زینتی ، تابلو های تبلیغاتی ، مبلمان و سرویس خواب و غیره مورد استفاده قرار میگیرد .

دستگاه CNC چوب

دستگاه CNC چوب مولتی هد

دستگاه CNC چوب روتاری مولتی هد مناسب تولید مبلمان ، کتیبه پرده و قطعات پرتعداد می باشد.

یکی از انواع دستگاه های CNC چوب ، دستگاه روتاری با ۴ – ۸ – ۱۰ و ۱۲ اسپیندل می باشد . این دستگاه توان حکاکی در عرض و ارتفاع ۳۰۰ میلیمتر به صورت تخت و مدور را دارا می باشد. در حال حاظر ۹۰ درصد تولیدات مبلمان به وسیله دستگاه های CNC روتاری انجام میگیرد به طوری که در چند سال اخیر صنعت مبلمان را به صورت گسترده متحول کرده است. از مزایای این دستگاه می توان به توان تولید انبوه ، کاهش چشم گیر هزینه های تولید و تولید کار یکدست و دقیق اشاره کرد.

دستگاه CNC چوب IA800W ساخت گروه صنعتی ایران اتوماسیون یک دستگاه روتاری برای منبت کاری قطعات تخت و مدور می باشد که از بروز ترین و با کیفیت ترین قطعات روز جهانی در آن استفاده شده است .

امروزه دستگاه cnc چوب یکی از مهم ترین ماشین الاتی است که در صنایع مختلف به کار گرفته می شود. این نوع از دستگاه صنایع مختلفی از جمله چوب ، ام دی اف ، سنگ ، فوم ، فلز و غیره را در بر گرفته و توانسته جایگاه خود را در این صنایع به دست آورد.

صنایع با استفاده از دستگاه cnc چوب تلاش می کنند تا بهره وری خود را افزایش داده و روند کاری خود را بهبود بخشند. این امر باعث افزایش سود آوری و رقابت پذیری واحد تولیدی میشود. این دستگاه علاوه بر اینکه کیفیت کار را بالاتر می برد، دقت و سرعت را نیز به کار اضافه می کند. در واقع ورود این دستگاه به صنایع مختلف باعث شده تا پیشرفت این صنایع با روند سریع تری ادامه پیدا کند.

انواع دستگاه های CNC چوب

دستگاه های CNC چوب به دو بخش کلی CNC چوب تخت (فلت) و CNC چوب منبت کاری (روتاری) تقسیم می شود. دستگاه های CNC چوب تخت برای رنج وسیعی از فعالیت های صنعتی مثل تولید درب های کابینت ، تولید لوازم تزئینی خانه ، تابلو های تبلیغاتی ، تولید مبلمان و غیره کاربرد دارد. دستگاه CNC چوب روتاری دارای طیف محدود تری از فعالیت است . بیشترین استفاده این دستگاه در زمینه تولید مبلمان می باشد.

خرید سی ان سی چوب

یکی از محصولات گروه صنعتی ایران اتوماسیون دستگاه های CNC چوب در رنج تخت و روتاری می باشد .

  • برای اطلاعات بیشتر  از صفحات این محصولات در زیر دیدن فرمایید و یا با ما تماس بگیرید.
دستگاه سی ان سی چوب – قیمت دستگاه سی انسی – فروش اقساطی دستگاه سی انسی – دستگاه CNC سنگ – دستگاه سیانسی سنگ – انواع دستگاه های سی ان سی – سی ان سی چیست – اموزش کار با دستگاه سی ان سی CNC

دستگاه CNC چوب مدل IA400W

دستگاه سی ان سی (CNC) مدل IA400W پرفروش ترین محصول شرکت ایران اتوماسیون می باشد. این ماشین دارای دقت حرکتی بسیار بالا می باشد که با طراحی سازه ای مستحکم و قطعات مرغوب توان اجرای طرح های پیچیده با سرعت های بالا را دارا می باشد. دستگاه فوق مناسب برای منبت چوب‌‌ و ام دی اف و همچنین سنگ تراشی می باشد.

خرید CNC چوب

لطفا در هنگام خرید یک دستگاه سی ان سی چوب به موارد زیر توجه ویژه کنید :

ابعاد کاری دستگاه CNC چوب

در هنگام خرید دستگاه cnc چوب (woodcraft.com) باید به موارد زیادی توجه نمایید. مهمترین قسمت از دستگاه سی ان سی چوب سایز کارگیر آن می باشد . باید به این مطلب توجه داشته باشید که سایز کارگیر دستگاه مورد نظر شما باید برابر یا بیشتر از بزرگترین قطعه شما باشد تا در روند تولید هم توانایی کار بر روی قطعات کوچک و هم بزرگ ترین قطعاتتان را داشته باشید .

رنج سایزی دستگاه cnc چوب تخت در بازار : 30×40  –  60×90  –  120×180  –  130×250  –  183×366  –  200×400  سانتی متر می باشد . شما نسبت به نیاز کارگاهی خود باید یک سایز را انتخاب کرده و سپس وارد مرحله بعدی شوید .

دستگاه cnc

خرید دستگاه cnc چوب

برای خرید یک دستگاه cnc چوب خوب به اطلاعات و علم کافی برای انتخاب دستگاه نیاز دارید . برای افزایش آگاهی خریداران عزیز مقاله ای را جمع اوری کرده ایم که برای آشنایی با قطعات دستگاه و همچنین تعمیرات دستگاه سی ان سی چوب مفید می باشد .

خریدار قبل از خرید محصول نیاز به اگاهی از قطعات و کیفیت آنها دارد تا بعد از خرید با مشکلات و هزینه های تعمیرات مداوم روبرو نشود. پس پیشنهاد ما جمع اوری اطلاعات کافی قبل از خرید می باشد.

خرید دستگاه CNC

کیفیت دستگاه CNC چوب

یکی از مهم ترین فاکتور ها در خرید دستگاه cnc چوب کیفیت محصول می باشد . فاکتور کیفیت به سه بخش قطعات ، استراکچر و مونتاژ تقسیم می شود. عدم وجود و یا ضعف هر کدام از این سه مورد در خرید دستگاه cnc چوب ، هدر دادن پول و سرمایه شماست.

  • سی ان سی چوب
  • کیفیت قطعات : از اسپیندل گرفته تا پیچی که در دستگاه استفاده می شود باید اصلی و دارای کیفیت صنعتی باشد. در بسیاری از موارد دیده شده که برای صرفه جویی و کاهش قیمت دستگاه از قطعات تقلبی و غیر استاندارد استفاده می شود. حتی استفاده از یک فیوز مینیاتوری تقلبی می تواند باعث آتش سوزی و از بین رفتن تمام سرمایه خریدار شود. لذا در انتخاب دستگاه cnc چوب جزء به جزء قطعات را بررسی نمایید.
  • دستگاه سی ان سی چوب

 

  • استراکچر : شاسی یا بدنه یا استراکچر دستگاه cnc چوب مهم ترین بخش دستگاه است.طراحی و ساخت و تولید یک استراکچر خوب نیاز به علم ساخت ماشین ابزار دارد. فرایند تولید به طور کلی شامل جوشکاری یا ریخته گری استراکچر ، تنش زدایی و تراشکاری می باشد. انجام غیر اصولی هر یک از فرایند های ذکر شده باعث خرابی های مدام در طول زمان می شود.
  • سی ان سی چوب
  • مونتاژ : فرایند مونتاژ یک دستگاه cnc چوب شامل قسمت های مکانیکی و برقی می شود. برای مونتاژ مکانیکی دستگاه نیاز اول تجربه بالای تکنسین می باشد. برای مثال در صورت خطای 5 صدم میلیمتر پیچیدگی ریل در طول یک متر خریدار با شکستن داعم واگن ها بعد از مدت کوتاهی مواجه خواهد شد. همچنین مونتاژ تابلو برق و کابل های دستگاه cnc چوب از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است. پیشنهاد میشود برای خرید دستگاه cnc چوب قبل از هرچیز به تابلو برق دستگاه های ساخته شده توسط شرکت مراجعه کنید.

دستگاه CNC چوب

خرید cnc چوب

از جمله عواملی که هنگام خرید یک دستگاه cnc چوب باید به ان توجه کرد شامل موارد زیر است:

  1. متریال شاسی دستگاه (فولادی یا چدنی)
  2. استپ یا سروو بودن موتور های حرکتی
  3. برند موتور های استفاده شده در دستگاه
  4. برند اسپیندل دستگاه
  5. سیستم حرکتی دستگاه (ریل و واگن)
  6. کیفیت قطعات مورد استفاده در دستگاه
  7. گارانتی و پشتیبانی دستگاه
  8. اموزش کار با دستگاه
  9. دقت دستگاه
  10. سایز کارگیر دستگاه
  11. سیستم برق دستگاه (تابلو برق)
  12. تعداد محورهای دستگاه

cnc چوب

سی ان سی چوب

در دنیایی که همه کار ها را ماشین ها انجام  میدهند برای برش و حکاکی چوب نیز از روش های جدیدی مانند دستگاه برش لیزر چوب استفاده می شود که نسبت به روش های قدیمی سریع تر و با دقت بیشتر انجام می شود.

این دستگاه ها دارای دقت و سرعت بالایی هستند به همین دلیل روش کار آمدی نسبت به روش های دستی برای برش چوب محسوب می شوند. دستگاه سی ان سی چوب دارای 3 محور x y z است و برای برشکاری و حکاکی بر روی انواع چوب قابل استفاده هستند و علاوه بر کاربرد های صنعتی برای تهیه وسایل تزئینی و ساخت انواع وسایل دکوراسیون داخلی از این دستگاه ها استفاده می شود.

مورد دیگری که مجموعه ایران اتوماسیون بر روی آن حساسیت بالایی دارد دقت اجزا و قطعات خریداری شده برای تولید این دستگاه ها است. اما باید بدانید که دقت و کیفیت قطعات دستگاه به تنهایی تضمین کننده بالا رفتن کیفیت قطعات تولیدی نیست و سازنده دستگاه باید در حین کار با دستگاه و نصب ریل ها بر روی دستگاه دقت لازم را داشته باشد در غیر این صورت احتمال ایجاد تنش در سیستم بالا می رود که دلیل آن دقت کم مونتاژ دستگاه است که این کار عمر قطعات را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد.

دستگاه cnc چوب

قیمت دستگاه CNC چوب کوچک

قیمت دستگاه CNC چوب دست دوم

قیمت دستگاه CNC روتاری چوب

دستگاه CNC چوب چیست

قیمت دستگاه CNC منبت کاری چوب

  توسط مهدی صابری  – مدیر عامل شرکت

در صورت بروز هر گونه سوال با ما تماس بگیرید. تیم فنی ما همیشه آماده ارائه مشاوره در زمینه فروش و خدمات پس از فروش می باشند.

16 نظر در “دستگاه CNC چوب

  1. مدیریت گفت:

    سوالات خود را در این قسمت نویسید . ما آماده پاسخ گویی به شما هستیم ./

  2. فتحی گفت:

    درود بر شما
    بنده قصد خرید یه دستگاه cnc چوب برای ساخت تابلو های چوبی و منبت کاری هستم، می‌خوام بدونم کار با چنین دستگاهی نیاز به برنامه نویسی داره یا نه؟
    مثلاً می‌خوام عکس خودم را سه بعدی روی چوب اجرا کنم.

    1. مدیریت گفت:

      درود بر شما
      برای اجرای کار های سه بعدی نیاز به طرح مورد نظر به صورت 3D دارید . برای مثال وقتی میخواید چهره خودتون رو به صورت سه بعدی بتراشید باید به وسیله اسکنر سه بعدی از چهره الگو برداری کنید. وقتی فایل سه بعدی ساخته شد دستگاه مشابه اون فایل برای شما روی چوب حکاکی میکنه و نیاز به برنامه نویسی خاصی نداره.
      با تشکر صابری

  3. علی گفت:

    درود بنده قصد خرید یک دستگاه cnc چوب رو دارم . ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. Ali Saberi گفت:

      لطفا در ساعات اداری با شماره های موجود در سایت جهت مشاوره و راهنمایی تماس حاصل فرمایید.

  4. رضا گفت:

    سلام من اطلاعات خیلی خوبی رو تونستم از سایتتون درباره دستگاه cnc چوب و همین طور قیمت دستگاه cnc چوب بدست بیارم. لطفا مقاله های بیشتری منتشر کنید.با تشکر

    1. Ali Saberi گفت:

      درود خوشحالیم که از مطالب ما استفاده کردید.

  5. john muller گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید بنده یک دستگاه cnc چوب برای کارهای خدماتی نیاز دارم . ترجیحا سایز 2 در 4 باشه و اینکه چجوری میتونم لیست قیمت دستگاه هاتون رو داشته باشم و ایا شرایط پرداخت اقساطی رو هم دارین؟
    و اینکه شما روی دستگاه هایی که میسازید از چه قطعاتی و با چه برندهایی استفاده میکنید.

  6. Ali Saberi گفت:

    سلام ما به شما دستگاه cnc چوب مدل IA400W رو پیشنهاد میکنیم که برای کار شما بسیار مناسب است.
    ما در ساخت دستگاه ها از سروموتور و درایور قدرتمند DELTA تایوان ، کنترلر رادونیکس ، ریل و واگن HIWIN ، اسپیندل موتور قدرت مند HSD ساخت کشور ایتالیا استفاده میکنیم.
    برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با این شماره تماس حاصل فرمایید. 09123627884

  7. ادیب گفت:

    سلام مطلب رو خوندم مطلب بسیار مفیدی درباره cnc چوب بود. بنده میخاستم بدونم قیمت یک دستگاه cnc چوب حالا با موتورهای سروو یا استپ موتور چقدر تفاوت قیمت دارن و اینکه خدمات پس از فروش و اموزش در شرکت شما چگونه است؟ چون بنده تازه وارد این حوزه شده ام. لطفا راهنمایی بفرمایید . باتشکر

  8. Ali Saberi گفت:

    سلام خوشحالیم که از مطالب ما استفاده کردید. برای انتخاب یک دستگاه cnc چوب شما باید به نوع کار ، خدمت و فضای کارگاهی تان دقت کنید و متناسب با نیازتان یک دستگاه cnc چوب سرو یا استپ موتور انتخاب کنید. تمامی دستگاه های ساخته شده توسط گروه صنعتی ایران اتوماسیون از یک سال گارانتی طلایی و 10 سال خدمات پس از فروش بهرمند می شوند و هم چنین شما از اموزش و مشاوره رایگان کارشناسان ما هم میتوانید استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و راهنمایی بیشتر می تونید با این شماره تماس حاصل فرمایید. 09123627884

  9. akbar.finam گفت:

    سلام. دستگاه cnc برای تزینات چوبی اشپز خانه سینی .لیوان .قاشق چنگال.ممنون میشم راهنمایی کنید چه دستگاهی باید بگیرم .با ابعاد کوچک

    1. ویدا مطاعی گفت:

      سلام دستگاه رومیزی مدل D-6090 مناسب این کار می باشد . برای اطلاعات بیشتر ما را در اینستاگرام دنبال کنید :
      http://instagram.com/iranautomat.ir

  10. پرویز طاهری گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    من یک دستگاه cnc جهت کار بر روی آلومینیوم دارم که هم برش داره هم حکاکی ابعاد کار هم 65*45 سانتیمره لطفاً راهنمایی کنید ممنون

  11. پرویز طاهری گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    من یک دستگاه cnc جهت کار بر روی آلومینیوم دارم که هم برش داره هم حکاکی ابعاد کار هم 65*45 سانتیمتر
    لطفاً راهنمایی کنید ممنون

    1. ویدا مطاعی گفت:

      سلام متوجه سوال شما نشدم. لطفا با شماره ۰۹۱۲۳۶۲۷۸۸۴ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *